Sposoby na piękną sylwetkę

01/05/2018

Być może część z Was stwierdzi, że jest to temat oklepany i nudny jednak moje zdanie jest odmienne. Uważam, że wysportowana sylwetka to coś, co spędza sen z powiek milionom Polaków. Każdy facet chce, by jego mięśnie były większe, jeśli do tego dodamy niską zawartość tkanki tłuszczowej to wyjdzie, że każdy z nas chciałby zostać zawodowcem.

Niestety życie nie jest takie piękne i nie każdy może pozwolić sobie na poświęcenie całego czasu na trening, dietę i dbanie o własną formę fizyczną. Dlatego właśnie na rynku mamy wysyp środków, które mają sprawić, że nasze mięśnie zaczną rosnąc.... same! Niestety bardzo często okazuje się, że jest to jedynie reklamowy slogan. Dzisiaj na tapetę wezmę popularny w naszym kraju X Form Complex, pewnie nie wiedziałbym o istnieniu tego preparatu ale przeglądałem stronę dopilar.pl/sport/x-form-complex i znalazłem recenzję właśnie tego środka. Zastanawiałem się jak działa i czy jest skuteczny. Przyznam szczerze, że byłem do niego nastawiony sceptycznie ale spróbowałem go przetestować na sobie i muszę powiedzieć, że jego działanie nie jest tak znakomite jak opisuje to firma produkująca ten suplement.

Ale po kolei - nie dostaniesz go w żadnym sklepie, aptece a kupisz jedynie w sieci. Niby nie jest to problem jednak wolę sobie "pomacać" towar przed zakupem. Przesyłka doszła szybko, nie mogę mieć zastrzeżeń. Zacząłem więc przyjmować ten specyfik zgodnie z zaleceniami producenta i okazało się, że po 2 tygodniach stosowania nie widzę specjalnej różnicy. Siła stoi, masa również - co prawda nie pracowałem specjalnie nad dietą ale przecież producent zapewniał, że i bez tego efekty będą znakomite. Czegoś więc tu nie rozumie. Dlaczego na mnie ten preparat nie podziałał tak jak się tego spodziewałem? Sciema? A może to mój organizm jest jakiś dziwny?

Mój przypadek pokazuje tylko, że nie wszystko złoto co się świeci. Xformcomplex w moim przypadku okazał się strata pieniędzy. A dodać trzeba, że suplement ten do najtańszych wcale nie należy! Czy warto go kupić? Moim zdaniem nie! A jaka jest Twoja opinia? Może na ciebie podziałał on zdecydowanie lepiej niż na mnie? Jestem bardzo ciekaw Waszych doświadczeń z tym produktem.

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started